3 Eylül 2013 Salı

Acun’dan ekibine büyük jest |:| Kadın Magazin | Kadın Sitesi

FaceBookta Payla?


 kanal sahibi olabilirim  acun ilicali program 1375593 Acundan ekibine büyük jest


 kanal sahibi olabilirim  acun ilicali program 1375583 Acundan ekibine büyük jest


 kanal sahibi olabilirim  acun ilicali program 1375582 Acundan ekibine büyük jest


 kanal sahibi olabilirim  acun ilicali program 1375569 Acundan ekibine büyük jest


 kanal sahibi olabilirim  acun ilicali program 1375576 Acundan ekibine büyük jest


Hayal edeceğim bir şey kalmadı aslında. Daha ne hayal edebilirim ki? antalya otelleri Olumlu bir şey olarak algılama bunu! İnsan hayalleriyle mutlu olur. Ama ben Allah’a şükür hayallerimin hepsini bitirmiş durumdayım…


Ama insanın bu derece başarılı olmasının iki tehlikesi var: Birincisi, başarıya karadeniz turu alışıyorsunuz. Bu, başarısızlıkla karşılaştığınız zaman sorun olabilir. İkincisi; bazen “Daha ne seyahat yapacağım?” diye sorguladığınız oluyor. balayı otelleri O da kültür turları çok kolay değil…


Popüler olduğunuzda basın bir şekilde size ilgi gösteriyor. Bununla ilgili şöyle yurtdışı turları düşünüyorum: Acun diyorum, sen ünlü olmasan, başarılı tatil olmasan bu haberler olmayacak…


Ayıramıyorum ama az da görüşsem o zamanı güzel değerlendiriyoruz. Ben yüzünü eskitmeyen bir babayım. Dünya tatlısı üç kızım var. Onlarla vakit geçirmek benim için büyük mutluluk.


Biber Hap?der=





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder