1 Ekim 2013 Salı

ALS STUDY Yurtdışı Eğitim Bayiliği | Bayici.net

Yurtdışı eğitim danışmanlığı alanında 8 yılı aşkın deneyimi ve konusunda eğitimli uzman kadrosu ile yurtdışı Dil Okulları, Yurtdışında Üniversite, Yurtdışında Yüksek lisans, Yurtdışında Lise, Yurtdışında sertifika, yurtdışında staj, Online eğitim,Yurtdışı Yaz Okullarının Türkiye temsilciliğini yapmaktadır. Temsilciliğini yaptığı tüm eğitim kurumları Türkiye’ de YÖK Kurumu tarafından onaylanmış eğitim kurumlarıdır. Bu eğitim kurumları aynı zamanda kendi ülkelerinde tüm yetki ve akreditasyonlara sahiptir. Verdiğimiz hizmetler İngiltere, Amerika, Kanada, İrlanda, Avustralya, Yeni Zelanda, Malta, Almanya, Avusturya, Macaristan, Polonya, Rusya, Ukrayna,İspanya, İtalya, Fransa ülkelerini kapsamaktadır. Yurtdışı eğitimi ile odaklı olarak kapsayan yabancı ülkelerde vatandaşlık almakla ilgili olarak oturum başvurusu hizmetlerimiz de mevcuttur.


ALS Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı yurtiçi ve yurtdışı eğitim alanında Eğitim Koçluğu da yapmaktadır. Yurtdışı eğitim alanında danışmanlık, kayıt, vize başvurusu, konaklama rezervasyonu, uçak bileti rezervasyonu, seyahat sağlık sigortasının yapılması ve havaalanı transfer işlemlerini öğrencilerine ücretsiz olarak vermektedir.


Bayilik Paket İçeriği: Yurtdışı eğitim kurumlarının temsilciliği, Kurum toplantıları ile eğitimler, Reklam ve tanıtım hizmetleri, Broşür ve tanıtım materyalleri, Her bir şehir için sadece bir temsilciliğin verilmesi. Yurtiçi ve yurtdışı fuar, tanıtım turları ve faaliyetlerine ALS STUDY adına katılma fırsatları verilecektir. Bayilik Verilecek Yerler: Ankara, İzmir, Kocaeli, Bursa, Eskişehir, Samsun, Trabzon, Konya, Mersin, Denizli, Kayseri Antalya, Gaziantep, Adana ve Hatay.


Reklam Katılım Ücretleri: her bayi kendi bölgesi ile ilgili reklamını kendisi verecek ve reklam için hersene enaz 20bin TL yatırımda bulunacaktır.





Ana Sayfa | Firma Ekle | Reklam ve İletişim | Bayilik Arıyorum!Copyright © 2013. Tüm Hakları Bayici.net e Aittir, İzinsiz Alıntı Yapılamaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder