18 Şubat 2014 Salı

Hayat Devam Ediyor | Ömer ÜCEL

Önceki blog girdisinde bahsettiğim olay gerçekleşti ve 2 hafta önce işten ayrıldım. Kendimi çok garip hissediyorum. 3-4 saat gelir getiren işlerle ilgilendikten sonra günün geri kalan kısmı bana kalıyor. Gerçi bir projeden ötürü bu 2 hafta biraz yoğun geçti ama olsun.


Bu geçen süre zarfında android için yaptığım hava durumu uygulamasının tasarımını yeniledim. Birisine demo yapmak için geliştirmiştim. İlk tasarım aceleye geldiği için çok iç açıcı değildi ama son hali çok şık oldu (bence). Çok uzun süre önce geliştirdiğim diğer uygulamanın da tasarımını yenilemeye başladım. Çoğu kişi e-posta atıp uygulama durumunu sormuştu. Onu da aradan çıkartmam gerekiyor.


Bugün ayrıca vagrant-shell-modules projesini güncelleme fırsatı buldum. Eski işimde bazı nedenlerden ötürü vagrant için centos’u tercih etmiştim ve bu yüzden modüller centos ile çalışıyordu. Açıkcası kişisel olarak centos’u tercih etmiyorum. Bende modülleri ubuntu ile kullanılabilecek şekilde güncelledim. Yeni hali ile artık vagrant up + vagrant provision yapmama gerek kalmıyor.


WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. ( Log Out / Değiştir )


Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. ( Log Out / Değiştir )


Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. ( Log Out / Değiştir )


Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. ( Log Out / Değiştir )


Yorumlarımın takibini e-posta ile haber ver.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder